Obserwatorzy

艣roda, 20 wrze艣nia 2017

Paskudny wrzesie艅

Oj paskudny, zdaje si臋 wyj膮tkowo 馃槖 nie do艣膰, 偶e zimno, mokro, to jeszcze co艣 si臋 do mnie przypl膮ta艂o. Mam takie ataki kaszlu, 偶e wszystko mnie boli 馃槗. Wczoraj by艂o 艂adnie, s艂oneczko 艣wieci艂o. Nie mog艂am jednak wyj艣膰 z domu, bo mia艂am postawione ba艅ki. Oczywi艣cie, jestem na zwolnieniu. Co艣 sobie d艂ubi臋. Troch臋 le偶臋, bo jako艣 si艂 nie mam za du偶o. Bieda, oj bieda. W sobot臋 mia艂am jecha膰 na warsztaty do Agi. Chyba nic z tego.
Ca艂kiem niedawno by艂am na warsztatach w Scapbooking Shop, "Zapisane w gwiazdach". Prowadzi艂a je Olga Siedlecka. Zachwyci艂am si臋 Jej prac膮 i ci膮gle trwam w zachwycie. Stara艂am si臋 zrobi膰 co艣 r贸wnie pi臋knego 馃槆 i dumna jestem z tego co zrobi艂am. Bardzo mi si臋 podoba 馃槏











Ostatnie zdj臋cie pokazuje plecy pracy, mo偶e by膰 widoczna z tej strony te偶.
Za jaki艣 czas postaram si臋 zrobi膰 jeszcze jedn膮 prac臋, do towarzystwa 馃榿

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz