Obserwatorzy

pi膮tek, 1 grudnia 2017

Hu, hu ha

Idzie zima? No chyba, 艣nieg, w ka偶dym razie, spad艂 馃槺 i to w zastraszaj膮cej ilo艣ci. Le偶y i b艂oto si臋 robi, +1. Czyta艂am przepowiednie ameryka艅skich meteorolog贸w co do zimy jaka ma by膰. I okazuje si臋, 偶e b臋dzie do艣膰 ciep艂a 馃槃 poprzednie prognozy ju偶 nieaktualne. Zobaczymy.
Na razie, szykuj膮c si臋 do zimy, powstaj膮 chusty. Salomonki wprawdzie, bo i do艣膰 proste w robocie, i w艂贸czko偶erne 艣rednio.








Ta jest moja. Opr贸cz niej ju偶 zrobi艂am kilka. Jedna nie ma fotki, nie zd膮偶y艂am jej obfoci膰 馃槍

Ta by艂a druga





Nast臋pna






Ta dla Emilki






i dla mojej siostry








Teraz robi臋 dla Uli, p贸藕niej dla kole偶anki itd. A obiecywa艂am sobie kilka chust zrobi膰, by nie by膰 monotonn膮 w zimie 馃槒 Ratuje mnie moja siostra, zrobi艂a mi ju偶 dwa losty 馃槏 i nie tylko. Ale to p贸藕niej.

1 komentarz: